کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

چون که بد آید دگر هم بد شود/یک عدد ده گرددو ده صد شود

فک کنم دوباره دارم وارد عادت ماهانه مغزی می شم.علائمشو خوب می دونم.همه چی بد می شه،اعصابم الکی خورده،سرم درد می کنه و  تو خواب به قول مادرم شیپور می زنم!(منظور همون خُرناس).امروز صبح دختر همسایه به خواهرم گفته بود شما چرا 2 ،3 نصفه شب جوشکاری می کنین!نگو منظورش صدای من بوده تو خواب.هه؛می بینی،جوکامم بی مزه تر از قبل شده.بد جوری نَسَخم.این جور موقعا،نمی دونم چی می شه که همه ی عالم و آدم  می خوان یه جری بهت سیخ بزن.اصلا می دونی چیه.یه دوستی داشتم که می گفت جامعه مثل زامبی می مونه،می خواد تو روهم مث خودش کنه.واسه من که حداقل اکثر آدمای دور و برم اینجورین.هر چی من ساکت تر می شمو بیشتر می رم تو خودم اینا بیشتر سعی می کنن!من فعلا میرم.خدافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
Sinaa دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

maloome in Elham hesabi motevajehe harfaat shode :p

محمد دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://inak.blogsky.com/

بـعـــــــــــله ، همین طوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد