کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

برادران محترم خفت گیر و پند حکیمانه

شیخ مارا در شبی تاریک خفت کردند.خفت گیر محترم جیب های شیخ را گشت و دید او هیچ ندارد. 

گفت:خاک بر سرت .تو که هیچ نداری! 

شیخ گفت: تو را چند پند می دهم:

 همیشه برای خودت کار کن نه برای دیگران. 

 برای خودت بگو نه برای دیگران .

 نظر خودت را بگو نه دیگران .

و در آخر به حرف خودت گوش کن نه دیگران .

هرچند خفت گیر محترم از این حرفها هیچ چیز نفهمید و آدم هم نشد اما حس کرد که شیخ حرفهای مهمی به او زده.

بررسی ارتباط من و دالی!

کاش می شد مثل دالی تابلوی زندگی ام را بردارم و سر همه تان فریاد بزنم:هرگز نمی گذارم در مورد کار من اظهار نظر کنید!مهم نبود که شما هم مرا اخراج می کردید.مهم نبود که بهتان بر می خورد.کلا هیچ چیز غیر از بغض فرو خورده ام مهم نبود.نیست.

در باب این روزهای تکراری

از تکرار متنفرم!این تکرار تکراری لعنتی!و به قول محمد کرخی زندگی.

شباهت

گاهی اوقات شباهت ها کار دست آدم می دهند.گاهی اوقات

اندر احوالات ضعف

روزی شیخ مشغول صحبت با مریدان خود بود.شاگردی از میان جمعیت سر برآورد و گفت:یا شیخ.در باب ج ن س ی ت زنان ضعیف ترند یا مردان؟ 

شیخ پاسخ بداد:تو خود چه فکر می کنی؟ 

شاگرد سری بخاراند و گفت:به رای من زنان در این زمینه ضعیف ترینند. 

در همین هنگام بانویی در کوچه در حال عبور بود. 

همین که به پنجره کلاس استاد رسید به ناگاه تمام شاگردان رخ بگرداندند و محو تماشای جمال او شدند. 

شیخ به شاگرد گفت:حالا فهمیدی کدام جنس ضعیف تر است؟

پرشدگان

آقایون!خانومها!پر شدم!و دیگر نخواهم خواست توانستن را.

ارتباط تاکسی و آدم های مهم

توی تاکسی می نشینی ، کلی ***شر می گویی،حرفای قلنبه سلنبه می زنی و دست آخر فکر می کنی آدم مهمی شده ای.

پوچی مزمن

دچار یک نوع پوچی مزمن شدم انگار.تا حالم خوب می شود دوباره یک اتفاق،یک حادثه،یک فرد،خلاصه یک چیزی می آید و حالم را بد می کند دوباره.دست از سرم بردار.ولم کن.

سلامتی-تو-من-دیازپام آخر شب

حرفی ندارم.حرفم نمی آید.فقط می دانم خیلی صدایت زدم.و خیلی خواهش کردم که مرا هم ببینی.ندیدی.یا شاید هم دیدی.شاید تو همان دیازپام آخر شب بودی.

وجه اشتراک

سکوت،سکون،سکته. 

 

چه وجه اشتراک جالبی!چه پایان بدی را منتظرم.