کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

هوای دونفره

دیشب هوا دونفره بود و ما بعد از مدت ها با عشق سالهای آنفولانزای خوکیمان گپ و گفتی کردیم . 

 شیخ هم در این میان از آنجا در حال عبور بود که به ناگاه برگشت و خطاب به ما گفت:  

"قبل از هرچیز به دنبال درست کردن آنچه باش که در خودت تخریب شده است."

آرامش استعاریک!

آرامش استعاره ای از چشمان توست ،  

- تو از جون این دنیا چی می خوای؟ 

- یک جفت چشم که فقط به من نگاه کنند!

مادر

آنقدر بزرگی که گاهی اوقات فکر می کنم خدا چقدر ندار بوده که فقط توانسته بهشت را زیر پایت بگذارد.

مختصر سوالی از متعال

خداوکیلی تو که بی نیازی حس نیازمندان را درک می کنی؟

بعضی

بعضی وقتها بعضی آدم ها هستند که بعضی ویژگی هاشان باعث می شود بعضی روزها حس کنی بهشان نیازداری

مختصر صحبتی با متعال!

متعال عزیز واقعا هیچ علاقه ای ندارم به اینکه در آن دنیا سر آن پل خر آدم ها را بگیرم که چرا به من مدیونند 

لطفا هر چه سریعتر ترتیبی اتخاذ کنید تا دیگر کسی به ما دینی نداشته باشد.  

با تشکر از حسن همکاری شما  

محمدرضا دقاق

آخر الزمون!

امشب فهمیدم دوره آخر الزمون رسید!نشون به این نشون که یه حرفی که فکرشو نمی کردمو از کسی که فکرشو نمی کردم شنیدم!

۱><۱

غم؟ناراحتی؟ سردرگمی؟ 

مسخرست!مگه خندمو نمی بینی؟ 

یاتاقان

یا شیخ!بولدوزرمان یاتاقان زده در این پستی و بلندی ها!  

این را یکی از مریدان به شیخ گفت.  

شیخ پاسخ بداد،مردک آخر تو اصلا می دانی یاتاقان کجای ماشین است؟  

مرید گفت:مهم نیست یا شیخ.مهم این است که بولدوزرمان یاتاقان زده.  

---------------------------------  

.....................

حرف گذشته یک دوست،باور امروز

روزی دوستی روی لبه شیشه ی جایی نشسته بود و داشت می مرد از اینکه پاکت بهمنش را به مغز گردو آراسته اند!  

-----------------------------------------

خدایا دلخوشی هایمان را نگیر از ما که در دیار باقی بدجور شاخ خواهیم شد!

دلتنگی از نوع کافه ای

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش،باز جوید روزگار وصل خویش 

پاتوق هم تعطیل شد و باز من ماندم و مُشتی خاطره که کم رنگ خواهند شد کم کم و شاید روزی دیگر اصلا به یاد نیایند!سیم سیم ،کافه آرام یا سیم هر چه بود چه خوب ،چه بد،یک سال و نیم شادی، دلتنگی،شوخی ،خنده غم و غصه و....های مرا از نوع کافه ایش در خود داشت ،پاتوق یک سال و نیم گذشتمان دیشب در ساعت ۲۳:۰۳ دقیقه برای همیشه تعطیل شد.

 ---------------------------------------------------------------

باشد که تمام خوشی های عالم زود ،تمام شوند.