کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

اگر؟

اگر فقط ۱۳ دقیقه به نابودی همه چیز باقی مانده بود،چه می کردید؟ 

لطفا از تمام دوستانتان دعوت کنید برای پاسخ به این سوال. 

(مراجعه شود به کرامات شیخ/اگر (2) )

ارزش های کوچک=انسان های بزرگ

روزی شیخ در جمع مریدان مشغول صرف اشکنه! بود.مریدی از او پرسید:یا شیخ،بهترین راه برای رسیدن به ارزش های انسانی چیست؟

شیخ در حالی که مشغول تلیت کردن نان در آب اشکنه بود پاسخ داد:یا خود را برای ارزش ها کوچک کنید یا ارزش ها را برای خودتان. 

مرید گفت:اینگونه که دیگر در بین مردمان آدم مهمی نخواهیم بود یا شیخ!

شیخ زیر لب زمزمه کرد:آدم مهم،آدم مهم.

کار من

بله!کار من این است که کاری نیست!

من><من

کاش می شد از خودم فاصله بگیرم.من به کمی تنهایی نیاز دارم! 

منیّت!آغاز نابودی

آقا بپا منیت کار دستت ندهد.این روزها فاحشه ها بدجوری کار دست آدم می دهند!

رابطه جدید-گه خوری سابق

همیشه در پی برقراری ارتباطی جدید،امید به یافتن انسانی جدید در من شکل می گیرد.غافل از اینکه این همان گه سابق است،فقط طرحش عوض شده.