کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

از بغض هایی که فرو خوردم

من مرگ روح خودم را انکار می کنم               این اشتباه بزرگی است که تکرار می کنم

انکار اصل تکرار خودم گشته ام ولی               انکار کردن تکرار را انکار می کنم

نشکسته بغض هزار عقده در گلوم                هر لحظه گریه های خودم را سیگار می کنم


نظرات 3 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 05:58 ق.ظ

hata age ye darya ham gerye koni zoure bazi az oghdeha be cheshmat mirese,rouhmeto azad bezar,bezar doude sigar oghdeha ro harja mikhad bebare,enghad bebare ke mahv sheo dige nabinish .

رو چشم

حسین پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://ho3yn.ir

اوهوم ...
اسمایلی گُل

هوم؟
اسمایلی با مفهوم اینکه چیزی سر درنیاوردم!

آرتا شنبه 14 آبان 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://arta1990.blogfa.com

خدایا: به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ، بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است، حسرت نخورم، و مُردنی عطا کن که، بر بیهودگیش، سوگوار نباشم.بگذار تا آن را، خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست می داری

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد