کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

ریتم ثانیه ها-بابا کرم

این روز ها خیلی ها بابا کرم می رقصند با ریتم ثانیه ها.

کافه آرام!

-تو از جون این دنیا چی می خوای؟ 

-یه دقیقه آرامش! 

-آره ارواح عمت!عمرا بدونی چی می خوای!

مرداب

محض رضای خدا چیزی بگو،کاری بکن!دارم غرق می شوم در مرداب خودم.

برون ریزی!

اصولا فکر کردن به خود،برای آدمی مثل من که کلا فراموش کارم، مثل دست توی دماغ کردن، آن هم در یک صبح پاییزی است.خیلی چیزها بیرون می ریزد و تازه وقتی کارت تمام شد می توانی درست نفس بکشی و با خیال راحت بهمنت را دود کنی.نشان به آن نشان که از سر شب بهمن ها خیلی می چسبند.

花よきれいと!!!!!

توجه:این پست صرفا جهت آگاهی دوستان است از اینکه اگر این بنده خدا به زبان چشم بادامی ها صحبت می کند ربطی به جومونگ و این قبیل افراد ندارد! 

 

ادامه مطلب ...

تسبیح!

ظرف چند روز و هفته ی گذشته برخی از دوستان عزیز ما شده اند مثل دانه های تسبیح و دم به دم تعداد سیگار کشیده شده در طول روز را به ما یادآوری نموده ضمن آرزوی سلامتی برای ما به گ/ا رفتن ریه هایمان را متذکر می شوند. 

آقا نکن!دوست عزیز!ما خودمان حواسمان به کارمان هست!لطفا یادآوری نفرمایید!

فاصله

 ۲ متر با ۹۹۸ کیلومتر چه فرقی دارد،وقتی فاصله همیشه باعث تنهاییست.