کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کرامات الکاتبین/مقدمه

آدمهای بزرگ را اگر دنیا تحویل نگیرد سرخورده می شوند.ولی آدمهای بزرگتر وقتی دنیا تحویلشان نمی گیرد خطاب به دنیا می گویند:"بیا سرشو بخور"

ارتباط

به ما چه!بیا بریم می بزنیم،توام جوجه باد بزن.اینطوری میشه خوش بود.شاید

خوشی

الکی خوش باش.دستت را توی دماغت کن.اینطوری زندگی راحت تر می گذرد

دوری

بوسه هایت طعم گوشی تلفن گرفته.دوری خیلی سخت است.

بهترین!

عجب خری هستی که بهترینت منم!

سیگاری

و آنگاه شیخ در حالی که ردای بلندی پوشیده بود با همراهانش به دریا رسید.

ندایی آمد که عصایت را برآب بزن!

زد ، ولی اتفاقی نیفتاد.

ندا آمد:دوباره بزن

زد ، ولی اتفاقی نیفتاد.

ندا آمد:دوباره سعی کن!

دوباره زد ، ولی اتفاقی نیفتاد.

ندا آمد:بیشتر!

بیشتر زد ، و عصایش شکست.اینجا بود که تازه یادش آمد یک ساعت پیش سیگاری کشیده!

تردید

شاید خدا همین سیگاری بود که کشیدم!

تکذیب

تکذیب می کنم هر آنچه می کنم و هر آنچه می کنم مرا تکذیب می کند.این روزها زندگی آنجور که فکر می کردم نیست.این روزها آدم ها هم دارند عوض می شوند.و حتی خود من هم عوض شده ام.عادت کردن را آموخته ام و این یعنی کلی تغییر.

زمین

 و خداوند زمین را گرد آفرید،باشد که تا ابد در دور باطل تکرار گرفتار باشیم.