کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

روزمرگی

روزمرگی!  

روز مرگ ی 

یعنی هرروز مردن!و زنده شدن برای مردن دوباره.شاید هم مردن برای زنده شدن!با این حساب بهشت چه جای مزخرفیست،وقتی قرار باشد هر روز و تا ابد بمیری و زنده شوی.تکرار شوی!آدم های توی بهشت به چه امیدی زنده اند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سیگارچی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://sigar.blogsky.com

تراژدی اصلی اتفاق افتادن آدم است که اتفاق افتاده بقیه مسائل زیاد اهمیت ندارد.

کودک دو ساله سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

روز مرگی یا روز مرگ ی؟ البت جفتش دو تا مقوله ی جدا نشدنیه!
حالا چرا کامه آخر؟من دوس دارم بکشم بکشم تا سر کامای آخر که میرسه نگاش کنم...
تا یه جایی اون منو نگا میکرد ...حالا اون منو ببینه...

mard baraye hazme deltangihash gerye nemikone ghadam mizane...mikhore...mikeshe...!ham ham!

محمد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://inak.blogsky.com/

هی رفیق شفیق بدقواره ی من ، شاید تخم کنم و خودکشی کنم ، شاید

کودک دو ساله سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

این موزیک وبت خیلی شبیه موزیک متن فیلمه چنجلینگه...ماله آنجلبنا جولی...
گفتم که یه گهی خورده باشم!باشد برای آیندگان!
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد