کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

اوضاع پیچیده!

اوضاع گاهی اوقات پیچیده تر از اونی می شه که ما انتظارش رو داریم.مثال خوبی می زد یه دوستی.

می گفت فرض کن یه عمر به واسطه ی یه نقشه ی یه کوهو بکنی که به گنج برسی.بعد یهو یکی بیاد بهت بگه : ای بابا اسگل این نقشه سرکاریه.اینو من خودم الکی درست کردم.اونجاست که یکم اوضاع پیچیده می شه.
پ . ن : هر چند اگر به من باشه بازم تا آخر می کنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر خدا چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 12:18 ق.ظ http://atrekhoda.com

—-$$$$$$$$______$$$$$$$ $$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$''''''''''''''''''$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$ عـطر خدا $$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$............. $$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$ یک دنیا آرامش و عشق $$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$ $$$$
____________$$$$$$
______________$$$

سلام دوست عزیز
عـطرخـــدا «جایی از جـنس آرامش و امـید» با مطالب زیبا آپ شد
صمـیمانه حضورتون رو خوش آمد میگیم

-----------

عطر خدا ، رسـیدن به آرامش واقعی .... و تجربه یک زندگی عاشقانه
www.AtreKhoda.com

بیدمجنون یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 11:37 ب.ظ http://from2008.blogsky.com/

آدم یه کاری رو که شروع میکنه دوست داره تمومش کنه حتی اگه از وسطاش بدونه که تهش هیچی نیست

پ.ن: ولی با اینکه آدم دونسته تا تهش میره و میدونه که چیزی تهش نیست ولی اون ته یه خلا بزرگه , درده! درد! میفهمی که؟

نگار یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 11:08 ب.ظ

فرض کن عمری دویدی و تشویق شدی تا خودتو به خط پایان برسونی، میونه ی راه یکی جلوت سبز میشه و میگه: چه بیهوده میدوی هیچ خط پایانی وجود نداره، اصلا مسابقه ای درکار نیست!!!.... دوباره به دویدن ادامه میدم، اما من همون نقطه جا موندم،فقط دست و پام بدون فکر و ناهماهنگ به رفتن ادامه میده .. تا کجا؟؟؟ نمیدووونم!!!!... فک کنم یه چیز تو این مایه ها بود!!!!

متین حاجی سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 08:52 ق.ظ http://arz.plus/

ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد