کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

بیهوده

هراس های بیهوده!

از چیزی که هیچ وقت نبوده!

ترازوی عقل روی  19 به 5

اینو خوب تو کلت فرو کن!

نظرات 3 + ارسال نظر
‌دایی چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://flex.blogsky.com

حال می کنم یه چیزیو نفهمم هی بخونم هی نفهمم.

به نظرم همه چیز رو میشه فهمید.مساله اینه که اطلاعات کافی در دست نیست!

شیدا پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

شما هنوز لینک من رو نگه داشتی ؟

1-فرصت پاک کردن نبود و فراموش کرده بودم.
2-بد نیست آدم این لینک ها رو نگه داره تا به خودش یادآوری کنه:من اهل عقب کشیدن نیستم.
3-تو مثل بولدوزری! از کتاب:"انچه که گفتم و هیچ وقت یادم نماند" از شیخ اعظم

کودک دو ساله شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 03:31 ق.ظ

یاده تحریفه این بیت افتادم
..فلان.../ذهن گشاد میخواهد و مرد کهن !
چیزایی که میدونمو هیچ وقت نفهمیدم

منم نفهمیدم دقیقا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد