کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

به درخواست یک دوست-به دلخواه خودم

عذاب برگشتن به لذت آمدن می ارزد!این را  قطار ۵۰۰۰ تومانی ٬ ۱۲ ساعت زمزمه  کرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
پریا یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 01:44 ق.ظ

زمزمه؟ خیلی صبوری تو حتما! باید ۱۲ ساعت زوزه می کشیدی!

در صبر من که شک نیست.ولی وقتی همه راهو خواب باشی صدای قطار زمزمه می شه

وحید یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.vma.ir

من یه 17 ساعتشو در پیش دارم ولی لذتی نه در رفتنشه نه تو آمدنش...
اجباریه / دعا دعا میکنم به جای 20 چند برابرشو بدم ولی به قول بالایی زوزه کش نشم
چاکس

البت شما اگر دست کنید در جیبتان و ۸ ۹ تا از آن اسکناس ها را بریزید جلوی صاحب گیشه یک فقره بلیط هواپیما می دهد به شما!توجه کنید توپولف نباشد که آخرین زوزه های عمرتان را خواهید کشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد