کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

کام آخر

کام آخرشو واسه من نگه دار...

حکایت دنیای تنهایی

مریدی از شیخ پرسید:یا شیخ مهم ترین نکته ای که در طول زندگی باید به آن توجه کرد چیست؟ 

شیخ گفت:این که هر کدام از ما تنهاییم. 

مرید گفت:این نکته بسی ترسناک است یا شیخ. 

شیخ پاسخ بداد:نه،اگر بدانی که خود به تنهایی دنیایی هستی. 

------------------------------  

 

 

از همه به خاطر سر نزدن به وبلاگشون عذر خواهی می کنم.نه وقت هست،نه حوصله، این روزها

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلیان یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
من خیلی وقته نوشته هاتون رو می خونم خیلی ساده و بی غرض هست خیلی هم دوست داشتم باهاتون بیشتر اشنا بشم ولی از مطرح کردن این موضوع کمی هراس داشتم ولی بالاخره دل به دریا زدم و گفتم البته اگر شما افتخار این اشنایی رو بدین خوشحال میشم.
موفق باشین

درست یادم نیست کدام پست بود×ولی به همین حرفی که در نظر داشتم بزنم مربوط بود.به هر حال مفتخر تر! می شدم، اگر به مطلب توجه می فرمودید و نظر خود را در مورد آن.آشنایی هم فکر نمی کنم فایده ای داشته باشد،قطعا یکی از مهم ترین مشکلات روزمره ام حفظ همین آشنایی های ایجاد شده پیشین است.اما از آنجا که هر نشانه ای این روزها برایم قابل توجه و وسوسه برانگیز شده خواهشمندم رد و نشانی از خود بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل کنم.

با تشکر

شیدا چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

ولی ما را درک هست :دی

شیدا چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://delneveshteha-sheyda.blogfa.com/

اوااااااااااااااااا !!
تازه کامنتتان را خواندم
سپاس
راضی به زحمت نبودیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد